Tää sama jatkuu. Ainut asia mikä on muuttunut on se, että sovittiin Heidinkanssa.
Menin pyytämään anteeksi ja se oli ihan et "mitä pyydät anteeksi". Ironista koska luulin sen olevan vihainen. No mut mun oli pakko mennä sopimaan ennen nukkumaan menoa, koska muuten en olisi saanut unta. Silti adistaa tää koko tilanne.. En mä halua tuntea näin. Oon ihan varma että Heidi on sen ihastuksensa kanssa yhdessä, koska se poika vaikuttaa siltä, että se salailis jotain. Eivaan yritin kuulostaa viisaalta. Terho kertoi. Soitti ihan häsessä siitä. En ymmärrä koska oon ihan varma että Taunollekkin on kerrottu, mutkun se kertoo aina kaiken mulle. Sen ois pitänyt kertoa mulle koska kerroin sille tän tilanteen ja se tietää että tää ahdistaa mua. Oon huomenna Heidinkanssa. Se sano tulevansa mua vastaan ja oon ihan varma että se tulee halaa kusipäätäänkin (sen ihastusta). Jos se kysyy et ollaanko me sen kusipäänkaa ni ammun itteni. 

Oon ollu koko pvn yksin. Koulussa kaikki mun kaverit vaan käveli mun ohi kun istuin käytävällä. Aika kiva. Tauno kyllä oli meillä yötä mut ei se koulussa mua huomioinut. Kysyin jopa voisko se olla mutta se sanoi "Oon luvannu Teemulle ja Leeville ja ollaan kolmistee". Hetki sit se soitti et voiko mun veli olla senkanssa ja vaan totesin ettei oo mun bisnes. Ne tuli sit vähän isomalla kun kolmen hengen porukalla (mihin en ollut saanut kutsua) hakemaan mun veljee. Eikä Teemu sit ees ollu niidenkaa. Mun veli vaan sano ettei se enään mihinkään tuu. Tein kanaa ku tulin himaan. 

Oon niin vihanen Heidin ihastukselle ja vaikka koitin olla suuttumatta sille ni mulla meni hermot sen pieneen kehoon, ylipieniin aivoihin ja kimeeseen ääneen. Sit vähän vittuilin sille ja tuli just sellanen "OMG BICH U GOTTA CHILL". En vaa tuu kestää sitä et se on meijän luokalla. Puhun sille kusipäälle nätisti sitten kun sillä on mennyt Heidinkanssa välit kokonaan paskaks. No siis eihän ne ees ilman mua ois tavannut et.. Omavika. Koulu menee muutenkin vähän perseelleen ja sit siel on tollanen paskiainen. Tänäänkin melkein kaikilta tunneilta unohdus. 

Meen varmaan kohta lenkille kun ei mulla oo muutakaan. Ihan persettä oikeesti. Nyt vaan kirjotan blogia ja kuuntelen hollywood undeadia. Lataan kännykän ja meen lenkille. Sit tuun kotiin teen läksyt ja katon pilkun jälkeen jos löydän sen jostain. En tiiä mikä mulla on mutta mua hermostuttaa ihan kaikki nyt. Mun tekis vaan mieli itkee ja huutaa, itkee, huutaa ja itkee vähän lisää. Rakastan sitä kun mun vanhemmat ei oo kotona koska voin hengaa ilman pitkähihasta.. En vaan tiiä miten selitän noi viillot jos Heidi näkee ne. En voi sanoo "SUN SYY HUORABURGERI". Se on se mitä mun tekis mieli sanoo mut kaikista vähiten haluun satuttaa Heidin tunteita.